wirtualne lekcje

W czasie, gdy każdy z nas próbuje jakoś organizować zdalne nauczanie dla swoich podopiecznych, pomyślałam, że stworzę miejsce, w którym zebrane zostaną wszystkie moje materiały, przygotowane na zajęcia online.

Jest to nie tylko ukłon w stronę tych, którzy szukają inspiracji, ale również pomoc dla mnie. W jednym miejscu umieszczone, posegregowane cykle (zadania do pracy własnej ucznia oraz schematy lekcji, prowadzonych w formie wideokonferencji).

Mam nadzieję, że przyda Wam się taka podpowiedź. Częstujcie się. Razem możemy więcej 🙂 Sukcesywnie dodawać będę kolejne propozycje (zarówno tygodniowe rozkłady, jak i pojedyncze schematy). Gotowi?

Czwarta klasa bawi się w polski (zajęcia poprzedzające omawianie „Tajemniczego ogrodu”)

Zapraszamy do „Tajemniczego ogrodu” (klasa 4)

<„Tajemniczy ogród” i stopniowanie przymiotników>

<Kim jest Mary Lennox?>

<Ogród i wyrazy pochodne>

Ortograficzne zmagania (klasa 4)

<Spotkanie z panem Ż>

<Zabawy z „RZ”>

Legendy i baśnie (klasa 4)

<Legendowy początek Polski>

„Harry Potter i komnata tajemnic” (klasa 4)

Z Karolkiem przez świat wartości

Omawiamy „Noelkę” (klasa 6)

<Cechy powieści młodzieżowej>

<Kim jest Elka Stryba?>

<Opowieść jednego dnia>

<Skrzydlate słowa>

Słowotwórstwo (klasa 6)

<Wyraz podstawowy i pochodny>

<Szukamy podstawy słowotwórczej>

<Wyrazy złożone>

Pod skrzydłami poezji (klasa 6)

<Czym jest poezja?>

„Chłopcy z Placu Broni” (klasa 6)

Pięknie mówi Polska cała (klasa 6)

„Makbet” (klasa 1 LO po gimnazjum)

<Adaptacja czy ekranizacja?>

<Femme fatale>

<Bohaterowie „Makbeta”>

Jan Kochanowski- poeta doctus (klasa 1 LO)

<„Psałterz Dawidów„>

<Jan Kochanowski polskim Horacym>

<Pochwała świata w pieśni „Czego chcesz od nas Panie?„>

Sztuka renesansu (klasa 1 LO)

Barokowe fascynacje, poezja metafizyczna i marinistyczna (klasa 1 LO)

„Romeo i Julia” (klasa 1 LO po szkole podstawowej)

<Adaptacja czy ekranizacja?>

<Kto kieruje losem bohaterów?>

<Uniwersalny wymiar dramatu Szekspira>

Przygotowania maturalne (klasa 3 LO)

<Analiza Trenu IX>

<„Do trupa” i barokowa koncepcja poezji>

Dajcie znać, czy taka pomoc Wam się przydała 🙂